20130715_114204

知道「怪獸大學」已經上映,就心思思的想跟嘉嘉去睇,無奈心肝對戲院極度抗拒,左呃右氹之下,我地終於都傾掂數,係咪我太耐無睇戲?? 而家既3D票價竟然要$95???

所以我們決定去
看早場,$60/per,立即划算好多 ,睇完返學都唔遲!!


mike wazowski

呢套戲係講返佢地以前((不過其實我係無正式睇過第一集 )),除了預期中既笑料百出之外,故事帶出既正面Message,都幾o岩攞黎教小朋友。

有時我地係生命裡,難免遇上一o的蝦蝦霸霸既人,
佢地仲會搵埋一堆衰人蝦你...笑你,但其實只要自已繼續努力,做好本份,我地最後都可以成功。


呢個暑假,你點可以唔帶小朋友去睇 Monsters University 啊~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    羊mimi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()