Trendyland Studio@2013-08-21

見到 Trendyland Studio 暑假做緊個$880的優惠套餐 ((我等左好耐喇......))

其實好耐之前,已經好想帶嘉嘉去Trendyland Studio 影返輯美人魚公主相當作 6 歲的生日禮物,不過價錢好貴唔化算,所以就打消左呢個念頭。

 

Trendyland Studio@2013-08-21

當我見到呢個優惠時,就即刻打電話 Booking 了,雖然只係包 10 張相,不過我只係想趁嘉嘉變左甩牙妹前做個紀念,換晒牙大個女o的影又無甘靚,所以都係想早早去影,就算得 10 張相我都無所謂。

 

Trendyland Studio@2013-08-21 

一去到影樓,首先就換衫、SET 頭、化粧,可能我地有職業病,佢所謂既化妝係無化到眼既 ,(( 但係個相版小朋友係有化到眼妝既 )),而且我知嘉嘉既內雙眼皮無化眼的話,就會無甘好睇,再三要求佢地就話公司唔包 (( 其實我覺得佢地有欺詐成份!!))

呢個時候我已經超不滿!!仲要同我講只准一個人入去陪佢影相,嘉嘉係慢熱型,全程好 cool,個攝影師哥哥勁講低能笑話,但嘉嘉一o的反應都無,我唯有拜託個攝影師哥哥先出去一陣......

我問嘉嘉做咩唔笑呀?? 佢話:個哥哥講既笑話一o的都唔好笑呀 !!

然後我再威逼利誘、拜託嘉嘉:輯相好貴架,唔該你合作o的啦 !!

 

Trendyland Studio@2013-08-21

兩個星期後,我們再約睇相。

至於睇相 / 揀相好輕鬆,其實職員唔算太 hard sell,可以自己一個坐o係房間的大電腦揀,我只係揀多左4張相,個 PACKAGE 包10張相,EXTRA 相每張 $68,不過我就順便造埋相薄唔好煩,仲有 free 一個 8R 相架,但連同相薄要 3 個月後先拎得,可以在任何一間 Trendyland 門市都取,而即日只可以拎走 14 張SOFT COPIES。

 

http://trendylandstudio.com/

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    羊mimi 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()