話說Auntie已經返左菲律賓開始放大假,要成20日先返黎香港,於是,我就開始我既全職湊女生活((但係我仲係要返工既。。。))


雖知我家夫君好好,從來唔駛我做
家頭細務((除左煮飯)),不過對於已經有成兩年唔駛((無))Do既羊生,而家要一站式招呼我地三母女既日常生活,佢就好似從天堂跌進了地獄。佢每日收工返黎,仲要
打掃抹地、洗衫掠衫、洗奶樽、同女沖涼‧‧‧‧‧,簡直是「日日做到無停手」,連自已沖涼既時間都沒有,嘉。渟又日嘈夜嘈,在這種「人都癲」的情況下,極高 EQ 的羊生雖然無發脾氣,不過就勁 Black 面,仲成日都無心情同我傾計,我唯有執埋o的行李,帶嘉。渟返娘家暫住,等羊生輕鬆幾天。。。。

返娘家@2013-03-24

其實我自已一拖二帶嘉。渟返工返學真係無咩問題,渟渟都好適應無Auntie陪佢都無扭計((可能之前去旅行都係甘)),而且佢又知道Auntie拎行李係去左搭飛機,所以佢除左第一晚問過Auntie去左邊((我地話佢去左搭飛機)),渟渟就無再問過,晚晚都係我地三個一齊訓到大天光。

 

返娘家@2013-03-24

嘉。渟知道可以去婆婆屋企「寄宿」好開心!!不過最開心o個個一定係羊生!!!

 

返娘家@2013-03-24

嘉嘉每日放左學,就同渟渟陪婆婆去買菜買生果。

 

返娘家@2013-03-24

食完晚飯,文姨姨就同嘉。渟整Cookies。。。。渟渟第一次整餅,玩得勁開心。。。。

 

返娘家@2013-03-24

最經典是,娘家無浴盆,嘉。渟就用左個洗衫桶黎浸身,佢地覺得超新奇!!!

 

返娘家@2013-03-24

很感恩,嘉。渟在娘家都可以一覺訓到大天光。其實我原本仲有時間上網寫Blog,不過阿娘屋企部電腦竟然Down左,跟住我都好Down,乖乖地去陪女訓覺。

 

返娘家@2013-03-24

我同嘉嘉對上一超過24小時見不到羊生,已經是三年前,羊生因為工作外出訓練,足足離開左我地五日四夜!!當時身處異地的羊生特別想家""嘉"",經常致電回家;今次的""小別"",羊生大概興奮""甩難""勝於一切,事實上,嘉。渟都無咩扭計要搵爸爸

 

返娘家@2013-03-24

晨早起床,肥爸就車左我們一家人上酒樓飲早茶,真係好鬼早呢。。。。因為阿娘尋晚返夜,今朝先收工,奇怪嘉。渟兩個竟然七點幾就自動自覺起身,氹得公公婆婆好開心。其實自從有左Auntie之後,我就少左好多返娘家陪家人 ((因為渟渟同Auntie成日留在家)),所以呢幾日,公公婆婆對住嘉。渟""飽""番晒,肥爸仲話渟渟""公公公公公公""。。。攻到佢暈 。。。。


人地話,世上只有媽媽好,其實我個個屋企人都對我好好,搞到我話好想搬近o的娘家,到時我連工人都唔駛請,嚇到公公婆婆姨姨面都""青""。。。。。

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    羊mimi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()