1

就復活節假期落足成個星期雨,我真係好無奈。。。今日係兒童節,見有返少少太陽,我即刻帶嘉。渟兩個過左去位於荃灣廣場的室外遊樂場,o個度有個we嘩充氣嘉年華,雖然羊生今日要返工,不過對於已經((一拖二))左成個星期的我,根本無難度 !!

 

2

極速出門口,極速去食飯,食壽司!!最快又唔駛等!!務求趁太陽伯伯((收工前)),可以同嘉。渟玩番轉。

因為確保小朋友安全,所以下雨期間是會關閉室外的遊玩設施,要待停雨後才會重開。

食快o的!!食快o的!!

 

3

妹妹要求食""餸""唔食飯,我睬佢都傻!!唔好以為扮可愛就可以大肆放任 !!

 

4

想玩遊戲就需要首先現場買票,$100 / 疊~~~有 10 張遊戲券。

 

5

我地買了 2 疊,送了一頂動物造型帽。

 

6

每個遊戲由$20 ~ $60不等,這個充氣城堡彈床已經最划算,$30 / per ~~~10mins

每一ROUND都有限制人數,確保小朋友玩得安全和舒服。

 

7

終於輪到嘉。渟了,嘉姐仔勁心急,自已除完對鞋,""拿拿林""幫渟渟除埋一份!

 

 

8

為甚麼小朋友極愛跳彈床?? 嘉。渟入到去發哂癲,跳跳跳跳跳跳跳~~~

嘉姐仔勁玩之餘,都不忘替我照顧妹妹,勁感恩!!

 

9

嘩嘩嘩~~~呢條 Mo 仔好巨型,佢一條魚就分左3個活動區,分別係彈床、攀爬及滑梯。小朋友爬上Mo仔口入面,之後風機就會啟動開合,小朋友就會好似比條魚食左甘!然後由高處slide滑~~~返落魚尾!

不過佢好貴,要$50 / per ~~~5 mins

 

11

可能太震撼,渟渟唔敢爬入去,嘉嘉就自已玩左N次!!

 

12

除了5/F的露天廣場,其實地下商場都有唔同既遊戲攤位,其中呢隻就係由美國 Homemade 的仿真乳牛。。。。

 

13

呢隻仿真乳牛,手工好精緻,佢可以俾小朋友學下點樣揸牛奶,而且佢仲識得好似真牛牛甘叫添 ~~

小朋友可以一嚐揸牛奶的滋味,從而學到牛奶是從牛牛來,而非包裝盒內,其實都幾有教育意義 ~~

 

14

$30 / per ~~~10mins。。。嘉嘉就""揸""得好開心。。。。

事實上呢個歡天喜地的親子時光,我真係覺得好貴囉,因為係逐樣遊戲計錢。。。。

 

15

仲有渟渟點肯""揸""甘耐奶!!不過嘉嘉有份佢點肯唔玩?? 負責人話就算點下個奶頭都要收錢(($30)),勁唔抵呀!!

無奈天天都下雨,嘉。渟都悶透了,唯有在鬧市中買來一些快樂((代價真高((貴))))!!

 

16

還要在收費計算那10mins內,已經包括了拍照時間

 

18 

另外,這兒還有一些手工藝攤位給小朋友做手工,小手工款式好趣緻可愛。

 

 



arrow
arrow
    全站熱搜

    羊mimi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()