1

今日同嘉。渟o係Teapot Workshop報左個親子整Cake Pop,可以做出小雞和小兔的可愛造型棒棒糖,有得食有得玩,嘉嘉一定好鐘意。而且我見渟渟都已經兩歲喇,應該可以嘗試下接觸呢o的興趣班,問過Kathy姐姐,佢話渟渟OK無問題,唔怕佢搗亂......其實有嘉姐仔""旁""住,我都好放心。

原本我係叫羊生一拖二帶嘉。渟黎玩((我要上班)),佢好似大受打擊甘((我心諗:俾晒錢等你陪女玩都甘淒涼 )),羊生話驚渟渟不受控制,千萬個唔願意,甘我唯有跟埋去啦。。。。

 

2

首先師派左3個蛋糕仔俾我地,叫我地用湯匙((手))撕碎 / 壓碎成幼細蛋糕屑。然後把忌廉芝士加入其中,將兩者完全混合,直至不黏手為止。

 

3

用手將壓碎蛋糕捏緊,搓成一個一個的波波 / 蛋形,放入雪櫃雪10-15MINS以鞏固形狀。

 

4

呢個時候,嘉。渟竟然自已走左去玩煮飯仔。。。。。

 

5

正當蛋糕待雪之時,我們就可以開始用糖霜糖皮來做小雞小兔的小裝飾囉~~~

 

6

其實我都成日帶渟渟上黎Teapot,接嘉嘉放興趣班,所以,妹妹都好熟""呢度""。。。。

 

7

捉返嘉嘉過黎幫手。。。。

 

8

有性格的妹妹就繼續自已玩,得閒先過黎""整兩下""。。。。

 

10

15mins後取出蛋糕球,竹籤沾上少少預先已隔水溶掉的朱古力,插入蛋糕球的中心點。

再把整個棒棒上的蛋糕球,蘸上溶化了的朱古力漿內,讓朱古力漿完全包裹著蛋糕球。 蛋糕球蘸上朱古力漿後,輕輕地用手拍打棒棒糖棍,將多餘的朱古力漿甩掉。

 

11

最後加上裝飾!!在朱古力漿未完全凝固時,可以放上裝飾糖粒。

小雞和小兔造型,就用朱古力漿黏上剛才做好的糖皮,砌成動物模樣。

 

13

因為是第一次做,技巧還不是拿捏得很好,所以有點不可愛((簡直是毀容版 ))

把棒棒蛋糕垂直插好百寶膠內,讓它凝固便大功告成。真係好難整得靚,有枝棒棒仲甩左出來 。。。。。

 

15

嘉。渟第一次親手合作的Cake Pop。。。。大成功。。。。對小孩來說,有甚麼好得過又可以玩、又可以吃的小手工?? 這個親子甜品,自已也可以在家再試試囉~~~~

 

16

Teapot 還準備了一個小盒子來擺放cake pop,全都放在盒子內,今晚就送到婆婆家 ^^

 

17

同場加影,渟渟不停狂吃裝飾用的糖粒 ((由於有剩好多,渟渟食得唔好嘥 ))

 

18

胃食豬有得食就勁開心 但勁無儀態。。。。。

 

19

最後臨走前,有參加 Teapot Easter Workshop 的小朋友,都可以拎一隻神秘復活蛋做禮物,內容款款不同,嘉。渟收到勁開心。

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    羊mimi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()