1.jpg 

到了7:00pm左右,大家都有點餓有點累了,不過我們還未參觀過海洋奇觀水族館,而且又想Auntie同Sunnie可以欣賞埋8:00pm個雙龍show,所以我就決定豪o的入左去海龍王餐廳食Dinner。


2.jpg 

因為我地係walk-in,魚缸旁邊的位置早已Full了,餐廳只能安排我地坐普通位((好失望....話哂甘貴))。

跟住我地見到有一張已經被人Book左檯既客人仲未黎,即刻好厚面皮坐低影返兩張相先 。。。。。



3.jpg 

其實好耐之前已經好想黎呢度下感受下同魚食飯既滋味。。。。((不過上次天氣太熱渟渟太細無黎到))

4.jpg

首先侍應送上的麵包表面已經有少少乾身了,不過諗住""送""湯,無所謂啦!!

但那個升級了的龍蝦湯,除了好胜、仲好咸、而且苦澀難飲!!

6.jpg

Auntie 和 Sunnie 看到了價錢之後,只是Order了最平的Set Dinner,那個肉醬意粉亳無味道,比連鎖快餐店出品的還要差!!

7.jpg

嘉嘉的兒童餐,蛋和肉炒作一堆加在飯面,半隻蛋再加少許雜菜,賣相極差,不過小朋友見到啫哩就開心,最好吃的就是它。


99.jpg
妹妹share左嘉嘉半碟飯,再左食右食。。。。

 

IQ00.jpg

我和羊生的二人套餐也不好,三文魚扒唔夠味、牛扒有十成熟,連那隻燒春雞味道都好一般。



888.jpg

到了8:00pm,Auntie 和 Sunnie 落左樓下欣賞個激光Show。。。。

 

56.jpg

待她們回來食埋下半場的甜品。。。。

578.jpg 

胃食渟渟

 

66.jpg

我話今日當同嘉嘉慶祝埋生日,所以我再 Order 左杯雙球雪糕送俾嘉姐仔,好滋味。。。。

 

55.jpg

仲有朱古力火煱,我地超低能,將火煱個蠟燭當生日蠟燭吹 。。。。

44.jpg         

論情調講氣氛,一邊用膳一邊欣賞「魚樂無窮」,海龍王餐廳真是合格有餘;


論食物,真是令人好失望,雖然是樂園餐廳,不能有太高的期望,但呢個 Dinner 價錢,我寧願上山頂食!


論服務,這兒真是一點質素也沒有!!成班侍應 ((連同個經理)) 工作態度散慢。點菜時個 waitress 好似發緊夢咁,羊生重覆了六、七次,但佢依然落錯單、漏單。。。吃完主菜,竟然仲有兩個湯都未上,仲問返我地 order 左幾多個餐。餐飲都一樣,等左好耐,摧左好多次先黎!!連 order 多杯雪糕都錯單,好懷疑這裡的侍應,究竟是否全是暑假工??點解佢地好似咩都唔識??


我覺得一間甘靚既餐廳,既然收得呢個價錢,食物質素和服務態度卻比快餐店、甚至連街坊小店都不如,實在拖跨了整體評分,我真係唔明那些 Bloggers 竟然可以寫到佢甘天花龍鳳,就是要給公關們一些交待??Sorry........我真係寫唔出.........


仲有,我地食完個晚飯之後,打算同Sunnie、嘉渟買一些紀念品,可是所有店打垟了都算 (( 孩子已經夠失望 )),有職員反問我們為甚麼還會留在樂園??所有燈關了九成,四周黑媽媽,真的好危險好恐怖,還有還有......沒有駕車的話,千萬別到海龍王餐廳用晚飯,因為海洋公園是沒有接駁車子讓你離開的,附近想找架的士也很難,可憐我地一家六口行左幾段暗路才見到公路的曙光。。。。真夠爛的結尾。。。。

arrow
arrow
    文章標籤
    生日
    全站熱搜

    羊mimi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()