1.jpg

嘉嘉知道「鴨仔」就走了,所以要求好想去影相!!所以我天就冒住被老細鬧爆的危險,又再蛇王偷偷懶,帶了嘉渟去看Rubber Duck。

2  

Auntie都話好想去,正,諗住有人揸機幫我地影相......點解Auntie可以影到甘....勁無奈 !!!

3.jpg  

然後羊生同Auntie渟渟影到好靚,佢地仲擺埋一樣Pose,我勁想""中""佢地兩個 !!!

4.jpg

其實從 Rubber Duck 第一天登場後,由0900 到 2300 不停在facebook上都被瘋狂式洗版,離開手機,電視的報導也離不開 Rubber Duck,結果明明很有期望,最後卻因為看別人的「鴨相」,都看飽了~~~

 

 5  

只是不懂上網的嘉嘉,聽到同學們的討論,就對這隻鴨仔十分憧憬,加上通街都是鴨仔的產品 已經不下十次要求羊生帶她看鴨仔.....

可是平日要上班上學,
沒時間!! 週末週日又碰不上羊生假期!!

以為
鴨無緣,誰不知忽然羊生有多一天小假期,既然嘉嘉多次要求,就決定冒著會中暑的危險,帶兩姐妹出去探探鴨仔!!

6   

「請勿攀爬」!!!!

加上初展覽時網上出現大量被人唾罵的「爬鴨照」、「踩鴨照」,這天嘉嘉嚷著要坐在小鴨子上拍照,其實真的感到有點為難.....

 

7  

已經有心理準備,週日的尖沙咀例牌人山人海,加上天氣酷熱,睇下嘉嘉,佢已經熱到無晒心機!!

8.jpg   

總算趕得切同Rubber Duck say goodbye,不過今日真係好熱好多人,嘉渟已經頂唔順,好彩臨尾Auntie都幫我地影到一張尚算滿意既全家福((我已經好無要求亦無得再要求重拍)),跟住拿拿林同嘉渟食雪糕!!去反斗城!!佢地條氣先順返!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    羊mimi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()