嘉嘉做facial@2013-02-24

自從泰國之行回來後,週邊的人都對嘉嘉說:「嘩!! 點解你晒到甘黑既?? 」這天嘉嘉見我有時間,便問我:「媽媽,你可唔可以幫我做facial呀??」

其實,嘉嘉也不是第一次做facial,因為佢有濕疹,皮膚長期乾燥,每當有一些品牌的行街sales黎sell佢地既產品,凡是保濕系列的,一定要先過嘉嘉o個關,所以我敢說,我店的保濕 / 敏感系列銷量特別好。

 

嘉嘉做facial@2013-02-24

嘉嘉細細個我已經""迫""佢敷面膜,但主動要求做facial,今天還是第一次,我的心肝長大了,五歲半已經懂得""貪靚""嗎??

『媽媽,真係好舒服呀~~~』然後不久,嘉嘉就暈了。。。。

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    羊mimi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()