趁嘉嘉剛剛考完試,即刻去Teapot報返個親子Project先,就係我地齊齊D.I.Y.一個拼布全盒((糖果盒))喇 ~~~

原本我揀了一款大紅色的Hello Kitty日本布料,不過嘉嘉話鐘意粉紅色的Melody((其實我覺得粉紅色容易污糟)), 話晒係親子Project嘛,所以....最緊要係心肝鐘意,嘉嘉做得開心!!!




原來這個全盒的主要材料是布和硬卡紙,一坐低,老師就吩咐我們先裁硬卡紙,我拿著那把界刀,頭有點暈,手有點痛,幸好羊生仲未走,所以就先幫忙我裁紙卡。



嘉嘉好專心呢.......

成晚痴痴貼貼﹐左拼右拼....當然其中有好多精細Technique包含在內,經老師教導過後好快我地就掌握到了!!!




嘩~~~慢慢開始成形喇......雖然只是完成左一部分,不過我已經覺得好靚喇.....




努力加油的同時....嘉嘉竟然話:媽媽,如你叫返爸爸上黎啦,我諗你應該搞唔掂.......

然後,全場同學傳來一陣((偷))笑聲......




所以,羊生又再上黎打救我,難道我的做手工天份真的差無可差??

見羊生輕易就做到底盤+蓋子,頭頂加粒大Button便可以成為新年全盒了!!!真係估唔到幾塊卡紙就可以做出甘Amazing的手作!!!




花了四個小時,終於完成呢~~~ 係味好靚呢~~~ 望到份作品的時候,真係唔太相信((我))可以做得到....hehehehe


 

其實呢個全盒仲可以一物二用,新年裝完糖果後,仲可以用來做飾物盒裝小飾物,啱晒裝住嘉。渟兩姊妹的小頭飾。




離開Teapot已經是12:30am,但心肝仲話要行花市。。。其實我真係好眼訓。。。




今年明明都很有意欲,想帶嘉。渟多走幾個年宵,多逛逛....... 不過過年前工作實在太忙了,今年又沒有了年三十,感覺有點促......今天不行,就要待明年才能行,所以還是撐著行了.......

arrow
arrow
    全站熱搜

    羊mimi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()