1.jpg 

自後嘉嘉的姑姐送了一些森林家族玩具給嘉嘉之後,嘉嘉就愛上森林家族,最近姑姐又送了這幾盒小玩具給嘉嘉.....

2.jpg

返到屋企嘉嘉忍唔住即刻拆左黎玩,跟住我好頭痛點砌呀((我是模型白痴)),連嘉嘉都嫌棄:媽媽,你唔識點砌喇,等爸爸黎啦!!

佢地砌完見到成間屋仔好精緻,而且o的擺件造得真係好細緻,難怪甘多人中哂毒。

3.jpg  

而家嘉嘉每次經過玩具反斗城見到佢地都流哂口水,不過佢都知道森林家族既野好貴,我根本唔會買俾佢,所以嘉嘉每次都係望下滿足下就算~~~

從小到大,嘉嘉都無扭過我買一件玩具,就算好鐘意都不過係要求影張相,其實我見到佢甘""生性""真係覺得好感恩,媽媽有你一個女兒真係好自豪!!

 

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    羊mimi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()