有日阿娘話好想一家人齊齊去郊外旅行,好讓大家舒展筋骨、呼吸收新鮮空氣。

初初計劃去野餐,不過大家都覺得預備甘多食物好麻煩,都係BBQ燒烤最方便。兒時肥爸同阿娘經常帶我地去
郊外BBQ,算一算都已經係廿幾年前既事,雖然成日都o係屋企空地燒野食,但是從老遠走到郊外BBQ,對我們幾姊妹來說,其實係一個好珍貴既童年回憶。



我地並無目的地,肥爸一架旅遊巴就車左我地一行十幾人入大嶼山,兜了一段路,沿途風光明媚,令人很享受這個unplanned的遊車河!

為甚麼想在郊外找一個燒烤爐這麼難?? 想找有位泊車、有地方給小朋友走動、有沙有水玩的燒烤場原來不容易,最後想起暑假到過的長沙,印象中是有石凳及燒烤爐啦~~幾經波折,終於在這裡找到合適的燒烤場((還要是包場呢!)),前面有一個無敵大海景+私人大沙灘,環境和空氣一流。


 
可惜當日天氣有點冷,睇下紅姨姨為Anki表妹打扮成""一隻粽""甘......

Anki 第一次""遠遊"",第一次親親大自然,全日都十分興奮,簡直樂而唔想返屋企!
嘻嘻,大家覺唔覺Anki表妹同佢爸爸真係一個餅印呀,只係男版同女版既分別.....



我們一路望住個海一路燒野食真係好""爽"",認真風涼水冷;幸好有好warm既陽光,仲有好warm既家人圍住齊齊燒~~久違了的郊野旅行,這個海灘BBQ真的別有一番風味。


我們的帳篷又出場喇~~



連嘉。渟的Dora帳篷都一起帶來上鏡了~~肥爸同阿娘都頂唔順我地,說這裡像是變成我們的後花園呀!



拎埋渟渟架小單車,幾個小朋友輪流坐~~



知道嗎?? 小朋友可以在郊外玩吹泡泡是一件最開心的事,泡泡機怎少得?? 其實我也準備了沙灘玩具,不過妹妹們話我太crazy,又話太冷不能玩水,只好放棄了。



這個泡泡機除了玩,也能製作特別的攝影效果!



Auntie今朝煲左粥仔先去街,等我地快o的餵飽各自的小魔怪先!!


,
呢度人影都唔多個,真的好像是私人後花園,既可以讓孩子們周圍走、愉快地遊玩,又不用擔心安全問題;我們也可以放鬆心情,投入燒烤的樂趣,幾個小朋友間中都有爭吵,但轉頭又一起玩,一起分享食物,吵吵鬧鬧又一個下午了。


 
嘉。渟兩個不時爬上爬落,自我娛樂,就任由她們自由活動吧!佢地已經玩到癲晒,我都無眼睇!!


 
總是要到郊外跑跑跳跳,這樣的童年才夠快樂!!渟渟,盡情玩、盡情笑吧~~媽媽不希望你的回憶就只有醫院和恐懼。



我們一家四口又在玩自拍喇~~迫嘉。渟陪我影多兩張相先!!



是日活動十分盡興!!我們一家人都非常滿意呢個地方,喜歡這兒環境又靚又夠靜,加上樹木及海水的味道,感覺一流!!天氣雖然好凍,但是一家人一起的時光,就是最快樂的時光,我們一定會再來!!
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 羊mimi 的頭像
    羊mimi

    羊MiMi's D&G Family

    羊mimi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()